KAMPANIE
REKLAMOWE

Let us tell others about your company.

What does 360 ° mean? It means modern holistic marketing, where at every stage we care about your brand and customer relations. Thanks to this, we can take effective action, and you can focus on your work.

Trójkąt żółty cały.png
Tr%C3%83%C2%B3jk%C3%84%C2%85t_niebieski_
Agencja reklamowa pozycjonowanie strony SEO SEM film promocyjny strona www

campaigns

Trójkąt niebieski cały.png
Trójkąt czarny linie.png
 

We analyze your goals, clients and industry.

Thanks to this, our specialists will gain knowledge on the basis of which they will advise the best solutions and develop a strategy in line with your business goals.

tablet_audyt.png

Together we define the goal.

Vision is the first step to success.

 

We will help you transform it into a clearly defined marketing goal that will give your brand the most benefits.

Cel marketingowy Rek House.png

We create a campaign plan.

Knowing the destination, you can hit the road.

At this stage, we will determine the optimal social media websites, promotion schedule, amount of materials and budget.

Strategia Marketingowa Rek House.png
Strategia Marketingowa2 Rek House.png

We produce movies and photos.

Light. Camera. Action.

 

We create materials based on the latest trends, knowledge about your client and many years of experience.

 

We assemble and enrich them with animations to better show what is most important.

Produkcja Filmowa Video Rek House.png

We target precisely.

There is nothing worse than a movie that no one will watch.

 

Thanks to working with the latest algorithms, your potential customers will see the materials. 

social.png

We remind those interested.

Analyzing the data, we remind interested customers and lead them to the goal by displaying further materials.

Remarketing Rek House.png

We analyze data.

We monitor the campaign on an ongoing basis until we obtain satisfactory results.

 

We gain important data for the future.

Analiza Analytics Rek House.png

Czy dotrę do swoich klientów?


Liczba użytkowników na portalach social media przekroczyła 3.5 miliarda. Jest to ponad połowa ludzkości - wliczając w to eskimosów, plemiona afrykańskie i amazońskie. Z tego 2.38 miliarda ma konto na samym Facebook. Dlatego nieważne kim są Twoi klienci, na pewno mają konta w Social Media.




Klikam już przycisk "Promuj post", po co mi agencja?


Niestety, przycisk "Promuj post" najwięcej korzyści przynosi... Facebookowi. Nieświadomi użytkownicy często przez niego wydają swoje pieniądze na mierne wyniki.
Dopiero pełne zrozumienie i praca w Menedżerze Reklam daje możliwości budowania lejków sprzedażowych, precyzyjnego targetowania klientów i ich pozyskania. Jest coś jeszcze. W agencji marketingowej będzie pracować dla Ciebie cały sztab specjalistów, którzy pomogą tworzyć wartościowe treści - filmy, grafiki, teksty. Bez tego żadna reklama nie będzie działać.




Dlaczego mam się reklamować w Social Media?


Reklama w Social Media jest najbardziej spersonalizowaną i precyzyjną formą reklamy jaka istnieje. Algorytmy znają zachowania i zainteresowania użytkowników, dzięki czemu pozwalają znaleźć ich w tłumie i precyzyjnie pokazać treść pod ich gust. Jednocześnie uzyskasz dane, których zebranie parę lat temu wymagało ogromnych pieniędzy na badania.
Dzisiejsza reklama w social media daje nawet małej firmy więcej możliwości niż kampanie reklamowe za miliony złotych sprzed paru lat.




Czym się różni reklama w Social Media od tradycyjnej?


Najłatwiej będzie to omówić na prostym przykładzie. Załóżmy, że prowadzisz sklep z gitarami.

-Metoda tradycyjna.
Zamawiasz banery reklamowe, plakaty i ulotki którymi zarzucasz swoje miasto i okolicę. Zobaczy je mnóstwo przypadkowych osób, ale nigdy nie dowiesz się kto je ogląda, co sobie pomyślał i czy jest zainteresowany. Jesteś ograniczony do szukania na ślepo i działania na wiarę.

-Metoda współczesna.
Algorytm Social Media znajdzie dla Ciebie potencjalnych klientów. Tych, którzy interesują się gitarami, którzy grają lub się uczą. Pokaże im reklamy, który są dokładnie sprecyzowane pod ich gust. Będziesz mógł pokazywać inne gitary miłośników metalu, a inne wielbicielom klasycznego rocka.
Nieważne, gdzie prowadzisz sklep, algorytmy mogą szukać Ci klientów na całym świecie. Albo lokalnie, Twój wybór. Jednocześnie dostaniesz mnóstwo informacji o ich zachowaniach i reakcji, dzięki czemu dowiesz się co działa, a co nie - nie tylko w kampanii reklamowej, ale także w Twojej firmie i ofercie. Jeżeli ktoś wyrazi zainteresowanie twoim sklepem, będziesz regularnie mu się przypominać i przybliżać ich do zakupu.

Jest to bardzo podstawe omówienie temat, ponieważ temat marketingu w Social Media jest bardzo rozbudowany i dynamiczny. Portale i algorytmy z dnia na dzien stają się coraz potężniejsze i już teraz potrafią przewidzieć wiele sytuacji lepiej niż ludzie - nawet rozwód użytkowników. Przyszłość reklamy to na pewno internet, dlatego warto jak najszybciej budować tam swoją pozycję. Inaczej zostaniesz w tyle.




Na jakich portalach będzie promowana moja firma?


Pracujemy na największych portalach świata, czyli na Facebook, Instagram, Youtube i LinkedIn.





FAQ